Daar gaan we

8 mei 2014 - Krommenie, Nederland

De allerlaatste dingen afronden. Nog even een krentenbol en de laatste melk en dan kunnen we weg. Daisy voelt dat het anders gaat dan anders. Ze heeft haar eten van gisteren niet opgegeten en loopt nu, om half zes, al buiten.

Daisy heel vroeg buiten

Jasper ontvangt een bericht dat het vliegtuig een vertraging opgelopen heeft van 20 minuten.

En daar is Jaap. Inpakken en wegwezen.

Foto’s

4 Reacties

  1. Herman en saskia:
    8 mei 2014
    Op reis dan maar...
  2. Papa:
    8 mei 2014
    We hebben jullie adres in NY op het "stomme ding" bekeken. Allemaal vierkante straten, maar je moet wel verder dan 10 kunnen tellen.
    Veel plezier!
  3. Monique:
    8 mei 2014
    Het is hier nu avond dus jullie zijn vast op de plaats van bestemming aangekomen. Qua weer hebben jullie een goede dag uitgekozen om te vertrekken; het is hier erg vochtig. Ik zie dat het bij jullie niet veel beter is maar jullie regen valt in ieder geval op een spannender locatie :-). Veel plezier en de groetjes vanuit Krommenie van Eric, Monique, Danny, Robin en Mandy
  4. Ria en kees:
    10 mei 2014
    hoe is het bij jullie ? hebben jullie al mooie dingen bekeken, dat zal wel ,er is genoeg te zien..
    met daisy is alles ok.. ze kroelt lekker met mij,
    en ze eet elke keer keurig haar bordje leeg,...... het weer is hier slecht, het lijkt wel herfst groetjes uit krommenie kees en ria..