Daar gaan we
8 mei 2014 - Krommenie, Nederland
De allerlaatste dingen afronden. Nog even een krentenbol en de laatste melk en dan kunnen we weg. Daisy voelt dat het anders gaat dan anders. Ze heeft haar eten van gisteren niet opgegeten en loopt nu, om half zes, al buiten.
Jasper ontvangt een bericht dat het vliegtuig een vertraging opgelopen heeft van 20 minuten.
En daar is Jaap. Inpakken en wegwezen.



Veel plezier!
met daisy is alles ok.. ze kroelt lekker met mij,
en ze eet elke keer keurig haar bordje leeg,...... het weer is hier slecht, het lijkt wel herfst groetjes uit krommenie kees en ria..