Onvoorstelbaar

13 mei 2014 - Niagara Falls, Canada

Johan en Jasper bij Hhorseshoe FallHet was inmiddels prachtig weer geworden dus we zijn lopend naar Clifton Hill gegaan. Uiteindelijk bleek het een straat naar de watervallen waar heel veel attracties aan lagen. We begonnen met de 4D ervaring, grappig.  

 

Daarna Brick City. Hier kon Jasper zijn hart ophalen. Uiteindelijk zijn we ook nog naar een expositie van het Guinness Book of Records gegaan en om onze pass volledig te gebruiken naar The Funhouse. Maar hoe leuk alles ook was, het viel in het niet bij wat we aan het eind van Clifton Hill vonden.

Niet met woorden te beschrijven. Gisteren hebben we de Niagara watervallen beleefd. Vandaag hebben we ze gezien. Misschien moet ik het hierbij laten en alleen wat foto's plaatsen van de vele foto's die ik heb gemaakt en Jasper heeft er nog veel meer gemaakt. 

 

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

3 Reacties

  1. Ruud groot:
    14 mei 2014
    Hallo Lokjes, ziet er allemaal fantastisch uit.Geluk dat jullie er ook mooi weer bij hebben.Leuk alles mee te kunnen lezen.Groetjes uit nieuwe woonplaats Krommenie van mij . Ruud
  2. Ria en kees:
    14 mei 2014
    hallo buurtjes ,

    ik volg jullie reis , lekker dat jullie zo genieten , met daisy gaat alles goed, ze kroelt lekker met mij , heel veel plezier groetjes kees en ria en een kopje van daisy....
  3. Erns:
    16 mei 2014
    Fijn te horen dat het goed gaat. Jullie kunnen lezen dat wij het hier prima naar onze zin hebben. Groetjes uit een inmiddels weer zonnig Washington DC.